FR EN

Mindfree better call us

Een ervaren team met een passie voor vastgoed om je productiviteit te verhogen

Wie zijn wij ?

MINDFREE is een vastgoeddienstverlener die digitale oplossingen, consultancy, training en integratie biedt voor makelaars.



Grondige
expertise



Verbeterde
wendbaarheid



Personalisatie
verworven

Wat biedt MindFree ?

Ons doel is om de productiviteit van makelaars te verhogen door de processen, strategieën en tools die ze gebruiken te optimaliseren.

Om dit te bereiken, bieden we oplossingen op maat die voldoen aan uw specifieke behoeften en begeleiden we u door een modern trainings- en automatiseringsproces.

Onze expertise en onze status als WHISE erkend integrator garanderen dat u met een betrouwbare partner werkt.

Ondersteuning

We ondersteunen onze klanten van de meest elementaire tot de meest diepgaande training en zetten op maat gemaakte en gepersonaliseerde processen op.

CRM WHISE goedgekeurd

Wij zijn een erkende WHISE integrator partner.

Marketingstrategie

We werken met je samen om een marketing- en communicatiestrategie op te zetten die naadloos aansluit op de bestaande procedures.

Expertise

Met tussen de 6 en 20 jaar ervaring in de vastgoed- en digitaliseringssector bestaat ons team uit doorgewinterde experts op hun gebied.

Onze producten en diensten

Advies

Bestaat uit een volledige analyse van uw...

Training

We bieden training in best practices voor...

Integratie

Afhankelijk van uw eisen ontwikkelen en integreren...

Création de Modèle de document & Email

We maken moderne, dynamische en gepersonaliseerde document- en e-mails...

Onze digitale marketing- en communicatieproducten

Het is nu meer dan ooit noodzakelijk om je inspanningen te richten op digitale marketing en communicatie. Het is niet langer voldoende dat je bureau alleen maar online bestaat; je moet een modern, origineel imago uitstralen om op te vallen in een concurrerende markt.
Je grafische identiteit is ook heel belangrijk en moet in harmonie zijn met je communicatie-elementen (e-mail, document, website, enz...). Daarom leveren we alle producten en tools die je nodig hebt om je imago en communicatie te verbeteren en te moderniseren.

Model handtekeningen

Om je te onderscheiden van je concurrenten, moet je een gepersonaliseerde handtekening gebruiken, zowel dynamisch als vast, die kan variëren afhankelijk van het type verstuurde e-mail: handtekening van het agentschap, handtekening van de gebruiker, enz.

E-mail sjabloon

Gepersonaliseerde e-mails spelen een belangrijke rol om je op weg te helpen. We integreren GDPR e-mails, geautomatiseerde huwelijk e-mails, handmatige huwelijk e-mails en andere automatische e-mails.

Modeldocumenten

Kies voor gepersonaliseerde, dynamische documenten om je commerciële imago te verbeteren en tijd te besparen. Van etalages tot brochures, taxatierapporten of juridische documenten zoals het Fédéria-compromis of de preventie van witwaspraktijken, alles is geautomatiseerd en nauwgezet.

Website

Je online aanwezigheid is het imago van je bedrijf. Het is uw virtuele etalage, de reeks pagina's die u vertegenwoordigen. Neem contact met ons op om je wensen te bespreken.

Zoekmachine optimalisatie

In de breedste zin van het woord is referencing het vermelden van iets (producten in een winkel, informatie, bestanden), d.w.z. het vermelden in een systeem. Op het internet wordt de term referencing gebruikt voor het registreren van een site bij een zoekmachine of directory.

Sociale netwerken

Sociale-mediamarketing verwijst naar de tools en praktijken die op deze platforms worden gebruikt om, ten eerste, de merkbekendheid te vergroten en, ten tweede, gerichte boodschappen over te brengen om specifieke gemeenschappen te bereiken om van het stadium van prospect naar koper of consument te gaan.

Onze pakketten

Maak een keuze uit onze beschikbare pakketten en begin met het verbeteren van je productiviteit.

Optimalisatiepakket

  • Nadat de audit is uitgevoerd, kan dit pakket ten minste 70% van de tekortkomingen in uw Whise-programma oplossen. Het omvat bijvoorbeeld een voorbereidingsbijeenkomst, configuratie van de ontbrekende parameters en diverse optimalisaties. Nadat deze taken zijn uitgevoerd, worden er vier trainingssessies van twee uur gegeven om ervoor te zorgen dat de nieuwe procedures worden toegepast.

Pack voor gevorderden

  • Met dit pakket profiteert u van een hogere productiviteit, automatisering van bepaalde fasen in uw verkoop- of verhuurprocessen, inclusief het invoegen van geautomatiseerde documenten en trainingen (marketing, administratie, enz.). Dit bespaart tijd en levert aanzienlijke voordelen op het gebied van productiviteit, personalisatie, samenwerking en gegevensanalyse.

Checklist Duopack

  • We definiëren de verschillende fasen van uw verkoop- en verhuurproces die u wilt integreren in ons systeem om u te helpen bij het maken van een complete en gepersonaliseerde takenlijst.
    We stellen ook de voorwaarden en triggers voor elke taak vast, waaronder het automatisch verzenden van e-mails naar de verschillende belanghebbenden, zoals de eigenaar, de koper en de notaris.
Add-on

Tijd Krediet Pakket

  • Wil je dat we aan je zijde blijven? We willen er zijn om je zo goed mogelijk te ondersteunen tijdens je ontwikkeling. Daarom raden we je aan om je te abonneren op ons Time Credit Pack. Dankzij dit pack krijgt u prioritaire toegang tot onze diensten en een voordelig uurtarief, ongeacht de vereiste taak, op voorwaarde dat uw agentschap minstens heeft ingetekend op het Optimisation Pack.

Team

Ons team bestaat uit experts op het gebied van digitalisering, speciaal voor makelaars. Dankzij onze uitgebreide ervaring kunnen we u met vertrouwen de toekomst in loodsen.

Hamza Davidts

CEO - Co-Founder +32 496 49 08 80
Claude Hermann

Claude Hermann

Sales Director - Co-Founder +32 498 45 75 71
Michael Berben

Michael Berben

CTO +32 494 52 70 81

Thierry Jacques

Product Manager
Willy Faucon

Willy Faucon

Senior sales & Real Estate Coach +32 473 67 25 52
asinne Benaboud

Yasinne Benaboud

Developer

Op zoek naar werk?

We hebben uw hulp nodig

Contact

We kijken ernaar uit om je te helpen je bedrijf te optimaliseren en beantwoorden graag al je vragen.

Ons adres


Brussels Office Factory 1st floor
Chaussée d'Alsemberg 842 B13
1180 Brussels

E-mail ons


info@mindfree.be
 
 

Bel ons


+32 2 883 40 70
+32 473 67 25 52
+32 498 45 75 71

Laden
Je bericht is verstuurd. Bedankt!